Вътрешни правила

Доклад за оценка на удовлетвореността на потребителите от качеството на административното обслужване през 2024г.
Удовлетворяване на нуждите и очакванията на гражданите от общината чрез предлагане на качествени административни услуги на населението и юридическите лица - 2024г.
Цели на Общинска администрация Сунгурларе за 2025 година
Анкетна карта за организацията на административното обслужване в Община Сунгурларе
Анкетна карта за проучване удовлетвореността на гражданите от административно обслужване в Община Сунгурларе
Вътрешни правила за организацията на административното обслужване в Община Сунгурларе
Вътрешни правила за документооборота и деловодната дейност в общинска администрация Сунгурларе
Вътрешни правила за предоставяне на електронни административни услуги от Община Сунгурларе
Вътрешни правила за работа в системата за електронен обмен на съобщения в Община Сунгурларе
Вътрешни правила за организация и управление на информационните ресурси, регистрите и базите данни на община Сунгурларе
Вътрешни правила за организацията на работата в информационните системи в Община Сунгурларе
Вътрешни правила за сигурност, задължителни за служителите с достъп до регистри с лични данни
Инструкция за мерките и средствата за защита на личните данни, получавани, обработвани, предоставяни и съхранявани от общинска администрация Сунгурларе
Процедури за архивиране и възстановяване на данни в Община Сунгурларе
Вътрешни правила за работа в Системата за сигурно електронно връчване в община Сунгурларе
Вътрешни правила за работа със сигнали за корупция, нередности и измами, постъпили в Община Сунгурларе
Вътрешни правила за работа по Закона за достъп до обществена информация в Община Сунгурларе
Вътрешни правила за управление цикъла на обществени поръчки на Община Сунгурларе
Вътрешни правила за прилагане на Кодекса за поведение на служителите в Общинска администрация Сунгурларе
Вътрешни правила за осъществяване на "Предварителен контрол за законосъобразнаст" в Община Сунгурларе
Вътрешни правила за осъществяване на "Бюджетен процес" в Община Сунгурларе
Вътрешни правила на Звено по Вътрешен одит при Община Сунгурларе
Етичен кодекс на вътрешните одитори
Правилник за вътрешния трудов ред в Община Сунгурларе
Политика за мрежова и информационна сигурност на Община Сунгурларе
Харта на клиента
Удовлетворяване на нуждите и очакванията на гражданите от общината чрез предлагане на качествени административни услуги на населението и юридическите лица - 2023г.
Удовлетворяване на нуждите и очакванията на гражданите от общината чрез предлагане на качествени административни услуги на населението и юридическите лица - 2022г.
Удовлетворяване на нуждите и очакванията на гражданите от общината чрез предлагане на качествени административни услуги на населението и юридическите лица - 2020г.
Удовлетворяване на нуждите и очакванията на гражданите от общината чрез предлагане на качествени административни услуги на населението и юридическите лица - 2017г.
Удовлетворяване на нуждите и очакванията на гражданите от общината чрез предлагане на качествени административни услуги на населението и юридическите лица - 2016г.
Доклад за оценка на удовлетвореността на потребителите от качеството на административното обслужване през 2023г.
Доклад за оценка на удовлетвореността на потребителите от качеството на административното обслужване през 2022г.
Система на двойния подпис
Кодекс за поведение на служителите в общинската администрация