Обяви
ДЕТСКА ГРАДИНА
с. Съединение, общ. Сунгурларе, обл. Бургас
З А П О В Е Д
№ 68 / 20.06.2019 г.
На осн. чл.259 ал.1 ЗПУО и във вр. с чл.13 ал.2 от Наредба за условията и реда за прилагане на схеми за предоставяне на плодове и зеленчуци и на мляко и млечни продукти в учебните заведения – Схема „Училищен плод“ и схема „Училищно мляко и с оглед постигане на целите предвидени в разпоредбата на чл.1 ал.2 от Наредба за уславията и реда за прилагане на схеми за предоставяне на плодове и зеленчуци и на мляко и млечни продукти в учебните заведения – Схема „Училищен плод“ и схема „Училищно мляко
Н А Р Е Ж Д А М
1.Да се открие процедура по приемане на предложения по схема „Училищен плод“ и „Училищно мляко“, и избор на доставчик за учебните 2019/2020г. и 2020/2021 г., при спазване изискванията на Наредбата Наредба за условията и реда за прилагане на схеми за предоставяне на плодове и зеленчуци и на мляко и млечни продукти в учебните заведения – Схема „Училищен плод“ и схема „Училищно мляко,
2.Одобрявам следните условия за подаване на предложенията в процедурата по т.1 от настоящата заповед :
2.1 Максимален брой на доставките за всяка една от учебните години по схема „Училищно мляко“ е 50 броя, а по схема „Училищен плод“ е 46 броя.
2.2 Участниците могат да подават предложения в 7 дневен срок , от обявяването на процедурата за набиране на предложения, като предложения подадени след този срок не се разглеждат:
2.2.1. Обявяване на процедурата – 20.06.2019 г.;
2.2.2. Краен срок за подаване на предложения – 26.06.2019 г.
2.3. Предложенията се подават лично от участника или надлежно упълномощен негов представител в сградата на ДГ , с административен адрес: с. Съединение, общ. Сунгурларе, в рамките на работното време от 8.00 ч. до 17.00 часа
2.4. Участниците могат да подават предложения както отделено за всяка от схемите , така и общо предложение по двете схеми , при спазване изискванията на Възложителя и Наредбата за условията и реда за прилагане на схеми за предоставяне на плодове и зеленчуци и на мляко и млечни продукти в учебните заведения – Схема „Училищен плод“ и схема „Училищно мляко“
- Определям следните минимални изисквания към участниците , подаващи предложения за доставка на плодове и зеленчуци по схема „Училищен плод“ и мляко и млечни продукти по схема „Училищно мляко“:
3.1. Всеки участник трябва да има опит в изпълнението на доставки по схема „Училищен плод“ и/или „Училищно мляко“, изпълнени през последните 3 (три) години , считано от датата на подаване за предложението. Опитът се доказва с представяне на списък с доставките , изпълнени по схемата за която кандидатства за последните три години.
3.2. Всеки участник трябва да притежава минимум един собствен или нает с договор за наем , обект за производство и/или търговия с храни по чл.12 от ЗХ. Това обстоятелство се доказава с предоставяне на договор за наем или собственост в едно със заверено копие на разрешително и регистрационен номер на обекта за производство и/или търговия, регистриран по реда и условията на чл.12 от ЗХ.
3.3. Всеки участник в схема трябва да притежава минимум 1 (едно) собствено или наето с договор за наем транспортно средство, регистрирано по реда и условията на чл.12 от ЗХ , отговарящо за транспортирането на мляко и млечни изделия. В тази връзка всеки участник предоставя регистрационен номер на транспортното средство
3.4. Всеки участник , подаващ предложение за доставка по схема „Училищен плод“, предоставя договор , предварителен договор или писмо за намерение за изпълнение на изискването на чл.9 ал.1 за доставка на плодове и зеленчуци , произведени от земеделски стопани, регистрирани по наредба №3 от 1999г. за създаване и поддържане на регистър на земеделските стопани, в който се посочва регистрационният номер на земеделският стопанин.
3.5. Всеки участник, подаващ предложение за доставка по схема „Училищно мляко „ е длъжен да предостави копие от сертификат за производство по БДС стандарт на млечните продукти , които ще бъдат доставяни.
3.6. Всеки участник, подаващ предложение за доставка по схема „Училищно мляко „ е длъжен да предостави договор, предварителен договор или писмо за намерение за доставка на мляко и млечни продукти от производител , който произвежда продукти отговарящи на изискванията на чл.10 от Наредбата за за условията и реда за прилагане на схеми за предоставяне на плодове и зеленчуци и на мляко и млечни продукти в учебните заведения – Схема „Училищен плод“ и схема „Училищно мляко“
3.7. Всеки участник, подаващ предложение за доставка по схема „Училищно мляко „ е длъжен да предостави мостри на опаковките на мляко и млечните продукти, които ще доставя и които отговарят на изискванията на чл.10 ал.1, 3 и 5 от Наредбата за за условията и реда за прилагане на схеми за предоставяне на плодове и зеленчуци и на мляко и млечни продукти в учебните заведения – Схема „Училищен плод“ и схема „Училищно мляко“
3.8. Всеки участник следва да посочи срок за отстраняване на несъответствие на количеството и качеството на доставяните продукти при рекламация
3.9. Предимство при определяне на доставчик ще имат участници , притежаващи сертификати QMS 9001:2015 или ISO 22000
- Условията и изискванията към кандидатите, участващи в процедура по доставка по схема „Училищен плод“ и „Училищно мляко“ да се обявяват на интернет страницата на Община Сунгурларе.
Телефон за контакт и допълнителна информация: 0878 679116.
Контрол по изпълнение на заповедта ще изпълнявам лично .
Директор: …………………….
Зейра Мехмед
О Б Я В А
за набиране на предложения за доставка на плодове и зеленчуци и мляко и млечни продукти по схема „Училищен плод „ и „ Училищно мляко“
Във изпълнение на заповед № 122-31/17.06.2019 г. и избор на доставчик по схеми“Училищен плод“ и „Училищно мляко“ за учебните 2019/2020; 2020/2021г., заинтересованите лица могат да подават предложения при следните условия и ред:
Общи условия:
- Максимален брой на доставките за всяка една от учебните години по схема „Училищно мляко“ е 50 броя, а по схема „Училищен плод“ е 46 броя.
- Съгласно данните посочени в „Информационна система на образованието“ в ДГ с. Съединение броя на децата, попадащи в целевата група по схема „Училищен плод“ и схема „Училищно мляко“ е 34бр..
- Участниците могат да подават предложения в 7 дневен срок , от обявяването на процедурата за набиране на предложения, като предложения подадени след този срок не се разглеждат
- Предложенията се подават лично от участника или надлежно упълномощен негов представител в сградата на ДГ , с административен адрес: с. Съединение, общ. Сунгурларе, в рамките на работното време от 8.00 до 17.00 часа
- Участниците могат да подават предложения както отделено за всяка от схемите , така и общо предложение по двете схеми , при спазване изискванията на Възложителя и Наредбата за условията и реда за прилагане на схеми за предоставяне на плодове и зеленчуци и на мляко и млечни продукти в учебните заведения – Схема „Училищен плод“ и схема „Училищно мляко“.
ИЗИСВАНИЯ КЪМ УЧАСТНИЦИТЕ
- Всеки участник трябва да има опит в изпълнението на доставки по схема „Училищен плод“ и/или „Училищно мляко“, изпълнени през последните 3 (три) години , считано от датата на подаване за предложението. Опитът се доказва с представяне на списък с доставките , изпълнени по схемата за която кандидатства за последните три години.
- Всеки участник трябва да притежава минимум един собствен или нает с договор за наем , обект за производство и/или търговия с храни по чл.12 от ЗХ. Това обстоятелство се доказва с предоставяне на договор за наем или собственост в едно със заверено копие на разрешително и регистрационен номер на обекта за производство и/или търговия, регистриран по реда и условията на чл.12 от ЗХ.
- Всеки участник в схема трябва да притежава минимум 1 (едно) собствено или наето с договор за наем транспортно средство, регистрирано по реда и условията на чл.12 от ЗХ , отговарящо за транспортирането на мляко и млечни изделия. В тази връзка всеки участник предоставя регистрационен номер на транспортното средство
- Всеки участник , подаващ предложение за доставка по схема „Училищен плод“, предоставя договор , предварителен договор или писмо за намерение за изпълнение на изискването на чл.9 ал.1 за доставка на плодове и зеленчуци , произведени от земеделски стопани, регистрирани по наредба №3 от 1999г. за създаване и поддържане на регистър на земеделските стопани, в който се посочва регистрационният номер на земеделският стопанин.
- Всеки участник, подаващ предложение за доставка по схема „Училищно мляко „ е длъжен да предостави копие от сертификат за производство по БДС стандарт на млечните продукти , които ще бъдат доставяни.
- Всеки участник, подаващ предложение за доставка по схема „Училищно мляко „ е длъжен да предостави договор, предварителен договор или писмо за намерение за доставка на мляко и млечни продукти от производител , който произвежда продукти отговарящи на изискванията на чл.10 от Наредбата за условията и реда за прилагане на схеми за предоставяне на плодове и зеленчуци и на мляко и млечни продукти в учебните заведения – Схема „Училищен плод“ и схема „Училищно мляко“
- Всеки участник, подаващ предложение за доставка по схема „Училищно мляко „ е длъжен да предостави мостри на опаковките на мляко и млечните продукти, които ще доставя и които отговарят на изискванията на чл.10 ал.1, 3 и 5 от Наредбата за условията и реда за прилагане на схеми за предоставяне на плодове и зеленчуци и на мляко и млечни продукти в учебните заведения – Схема „Училищен плод“ и схема „Училищно мляко“
- Всеки участник следва да посочи срок за отстраняване на несъответствие на количеството и качеството на доставяните продукти при рекламация
- Предимство при определяне на доставчик ще имат участници , притежаващи сертификати QMS 9001:2015 или ISO 22000