Обяви
ОБЯВЛЕНИЕ
На основание чл. 90 и чл. 91 от Кодекса на труда, и във връзка с чл. 217, ал. 5 от Закона за предучилищното и училищното образование и Заповед №20 /16.01.2020 на Кмета на Община Сунгурларе
ОБЯВЯВА
Конкурс за заемане на длъжността "Директор" на Център за подкрепа за личностно развитие-Обединен детски комплекс /ЦПЛР-ОДК/ гр. Сунгурларе
І. Изисквания за длъжността:
- Минимални изисквания:
- Да са български граждани, граждани на друга държава, членка на Европейския съюз, или на друга държава, страна по междудържавна спогодба, продължително пребиваващи в страната чужди граждани, при получено съгласие или дългосрочно и постоянно пребиваващи в страната чужди граждани;
- Образование - висше; образователно-квалификационна степен "магистър", по специалност от съответното професионално направление;
- Професионално направление - съгласно Класификатора на областите на висшето образование и професионалните направления, което да позволява на кандидата да формира норма на преподавателска работа;
- Професионален опит - 5 години учителски трудов стаж по смисъла на чл. 213, ал.2 от ЗПУО;
- Да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер по смисъла на чл. 215, ал.1, т.1 от ЗПУО;
- Да не са лишени по съдебен ред от правото да упражняват учителска професия по смисъла на чл. 215, ал.1, т.2 от ЗПУО;
- Да нямат наложено дисциплинарно наказание "уволнение" по чл. 188, ал.3 от КТ, и трудовото правоотношение да не е било прекратявано на основание чл. 330, ал.2, т.6 от КТ или на основание чл. 328, ал.1, т.5 от КТ в едногодишен срок преди подаването на документите за конкурса, освен ако уволнението не е отменено, като незаконно по надлежния ред;
- Да не страдат от заболявания и отклонения, които застрашават живота и здравето на децата и учениците, определени с Наредба № 4 от 2016 г. за заболяванията и отклоненията, при които не може да се заема длъжност на педагогически специалист.
- Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- професионално квалификационна степен;
- допълнителна квалификация;
- Компютърна грамотност.
- Място на работа - гр. Сунгурларе, ул. „Георги Димитров“6
III. Правоотношението с директора на ЦПЛР-ОДК е безсрочно на основание чл. 107 от Кодекса на труда
ІV. Характер на работата:
Директорът на ЦПЛР-ОДК организира, контролира и управлява цялостната дейност на институцията в съответствие с правомощията, определени с държавния образователен стандарт за статута и професионалното развитие на учителите, директорите и другите педагогически специалисти.
- Начин на провеждане на конкурса:
Конкурсът се провежда в два етапа:
a) писмен изпит-тест;
b) интервю.
- Необходими документи за участие в конкурса:
- Заявление, за участие в конкурс, до кмета на община Сунгурларе;
- Документ за самоличност (документът се представя за сверяване на данните и се връща на кандидата);
- Професионална автобиография;
- Документ за придобито висше образование, специалност, учителска правоспособност, професионално квалификационна степен, допълнителна квалификация и други по преценка на кандидата ( копие/я);
- Документ, удостоверяващ изискуемия учителски стаж - трудова и/или служебна книжка, осигурителна книжка или друг документ, удостоверяващ изискуемия трудов стаж ( копие/я);
- Карта за предварителен медицински преглед (когато са изтекли повече от три месеца от последното прекратяване на трудовото/служебното правоотношение на кандидата)
- Документ, удостоверяващ липсата на заболяванията по чл. 2 от Наредба № 4 от 2016 г. за заболяванията и отклоненията, при които не може да се заема длъжност на педагогически специалист (оригинал).
Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в сградата на Община Сунгурларе ул. „Георги Димитров“10, фронт-офис Деловодство. Длъжностно лице за приемане на документи-Марияна Петкова-ст. експерт
VII. Срок и място за подаване на документите:
Документите се подават от 20.01.2020 г. до 20.02.2020 г. вкл.
Длъжностната характеристика и информация за длъжността ще бъде предоставена за запознаване на кандидатите при подаване на документите.